Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ο πολιτικος "τεντυ-μποϋς"

αξιωμα πρωτον: δεν ριπτωμεν σκευασματα γιαουρτης εις τους καθηγητας ημων

"διαφωνω με οσα λες αλλα θα γιαουρτωνω μεχρι θανατου εσενα και το δικαιωμα σου να το λες."
αυτο παει να γινει "αυτοδικαιως",το νεο μοτο της προοδου.ή της συντηρησης,δεν εχει σημασια,ολοι μπερδεμενοι ειμαστε.
επι του πρακτεου παιδι μου.μαϊστα μαστορα.παρε :

απο αυριο θα επισκεφτω μεγαλη αλυσιδα τροφιμων που εχει και προσφορες και καλες τιμες στα τυροκομικα.θα γεμισω ενα καροτσι κεσεδακια με γιαουρτι και θα αρχισω τις ριψεις.
το πρωτο θα το ριξω επανω μου.για να μπω στο κλιμα και να μη με πειραξει αν μου ριξει καποιος αλλος.θα ριξω ακομη ενα γιατι δεν ημουν λαμογιο,δεν εκλεψα,πληρωνα,ετρεχα και εβλεπα αραχτους ενα σωρο κοσμο χωρις να ρωτησω τον τροπο για να καθισω και εγω πλαϊ τους.αρκετα με τη δικη μου μυξα.
προχωρω.βρισκω μπροστα μου ενα φιλο του "λαος".του ριχνω ενα στη μαπα,ορμωμενος απο το κρατος δικαιου που υποστηριζω εγω και οχι αυτος.γιατι ειναι ρατσιστης και εχθρος της δημοκρατιας.τι να με πει τωρα...ο φυρερ.
μετα τη στροφη,ο πασοκος ο "βαθυκρατος".τρεχω και με φορα του ριχνω και τον πετυχαινω στο δοξα πατρι-ανδρεα. για οσα εκανες-δεν εκανες-εκανες-δεν εκανες.παρε κι ακομα ενα διοτι αλλο η δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνηση κι αλλο η δημοκρατικη διακυβερνηση.διαφωνεις;παρε και την καρεκλα στο κεφαλι.για να μαθεις να διαφωνεις "δημοκρατικα".
στο πεζοδρομιο απεναντι ο νεοδημοκρατης προσπαθει να προφυλαχθει.σπριντερ απο κουνια,τον προλαβαινω και τα κεσεδακια προσγειωνονται στο κολασμενο του σωμα.για τους παρακρατικους του που σκοτωσαν το λαμπρακη,τη χουντα,τον μητσοτακη,την τελευταια πενταετια και αλλα που τα εχω στο "σκληρο" και βαριεμαι να τα ανοιξω.σκουπιστηκες;μια στην κοιλια και μια στο σβερκο για να με θυμασαι.να πας να βγεις φωτογραφια με το χατζηδακη να γουσταρετε.
σπρωχνω το καροτσι.εχουν μεινει κι αλλα.
πιο κατω καποιος γελαει.ωχ,ο αλαβανος.τον ¨λοκαρω¨,φζιιινγκ,ο στοχος επετευχθει.που μου ηρθες στον αγιο παντελεημονα,να μου μιλησεις για τους μεταναστες.να τους παρεις στο σπιτι σου και να τους ταϊζεις εσυ,λαμογιο.μας πηραν τις δουλειες και τις γειτονιες.ειχατε πει κατι και για τη χαρα νικοπουλου,την ιστορια που διδασκονται τα παιδια μας και για τις ταυτοτητες.παρε μια τριαδα, οσα και το κομμα σου στις εκλογες.
σταματω στη γωνια να ουρησω διοτι περπατησα και πολυ.μου κανει παρατηρηση ενας οικολογος.τωρα, τωρα.χλαπ!!!για να μαθεις να σταματας τις επενδυσεις για τα παλιοχορταρα σου.φυτο,που θα μου πεις για το περιβαλλον,την ωρα που δεν εχω δουλεια.εγω θελω τη συγκεκριμενη δουλεια και μη με σκοτιζεις με τα δημοκρατικα σου ιδεωδη.
τα εριξα ολα;οχι.εχω δυο ακομα.παω στο παρκο που καθονται δυο κνιτες.παρτε απο ενα,ετσι,γιατι ουτως ή αλλως δε γουσταρετε δημοκρατια.και να θελατε,παλι θα εβρισκα κατι,εμφυλιο θες,τη φατσα της αλεκας,το γαλαζιο ματι του μπογιοπουλου,κατι θα εβρισκα.

σιγα να μην ειμαι "οχλος".αγανακτισμενος πολιτης ειμαι.θα βρω και αλλους και θα γινουμε πιο δυνατοι.θα παμε και....
DELETE. πως ξανα τη σκεψη....DELETE.ποιος το παταει το κουμπι αυτο ρε συ;
Η Ιστορια.γαμωτο,πρεπει να το ξαναδιαβασω το προγραμμα και να το "τρεξω" απο την αρχη....

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...