Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ο αρχηγος των "ατακτων"

" τελειωσαν τα γιαουρτια απο την αγορα.ξεπουλησαν οι βιομηχανιες.το γιαουρτι κανει καλο στην επιδερμιδα.ειδικα αυτο με τα φρουτα.εφαγε ενα κιλο κοντοσουβλι.να προσεχουν ολοι την οργη του κοσμου".
αυτα τα ειπε ο τραγκας το πρωϊ.αναμεσα στα αλλα που λεει καθημερινα οπως:
"Ξεσηκωθείτε", "Κάντε την Ελλάδα Λιβύη", "Ρημάξτε τα όλα",
"Να πέσει η χούντα, να επιστρέψει το χαμόγελο στα χείλη μας"
"Πάρτε την τύχη στα χέρια σας... Βγείτε στους δρόμους.. "
"Θα πέσουν οι σοσιαλησταράδες".

δε με ενοχλει να τα λεει αυτα ο καθε πολιτης.μπορει να ψαχτει απο μονος του.αυτο που καταντα γελοιο ειναι οτι ολη αυτη η συνθηματολογια ειναι του crash-τραγκα."ποιος γαμει" θα μου πεις.
στη τελικη αυτος φιλε. ποιον; εσυ τι λες;

"2.500.000 Ευρώ τσέπωσε ο Τράγκας από την κρατική διαφήμιση μόνο στο πρώτο δεκάμηνο του 2007! Και δεν είναι ο μόνος.. Απλώς είναι ένας από τούς κορυφαίους εκπροσώπους της “δημοσιογραφικής” σχολής “το πάω από δω, το πάω από κει, μέχρι να τα πιάσω”.. Πρόκειται για την πιο πετυχημένη και αποτελεσματική σχολή η οποία, ιδιαιτέρως στον λεγόμενο τοπικό «τύπο», έχει εξελιχθεί σε εκτροφείο στυγνών πλην νόμιμων εκβιαστών.. Πρώτη στο φαγοπότι λοιπόν από τον κρατικό κορβανά έρχεται η «Χώρα της Κυριακής» του κ. Τράγκα, παρότι η κυκλοφορία της κυμαίνεται μόνο στα 5.000 φύλλα! «Για την ακρίβεια, το σύνολο των δημοσίων κονδυλίων που εισέπραξε στο δεκάμηνο φέτος έφτασε στο 1.786.118 ευρώ. Αν προστεθεί και η κρατική διαφήμιση που πήρε το καθημερινό της φύλλο, τότε το συνολικό ποσό που εξασφάλισε από το κράτος ως διαφήμιση, φτάνει στα 2.500.000 ευρώ!.. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μεγάλες σε κυκλοφορία κυριακάτικες εφημερίδες, με πωλήσεις πάνω από 150.000 φύλλα, μόλις και μετά βίας φτάνουν στο 1.000.000 ευρώ. Κι ενώ για τις τελευταίες θα μπορούσε κανείς να πει ότι «παίρνουν αυτά που ενδεχομένως να τους αναλογούν», για την πρώτη τι θα μπορούσε να ισχυρισθεί»; (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 09/12/07) βλέπε εδώ. Θαυμάστε ελεύθερη αγορά και ελεύθερο ανταγωνισμό! Οι κρατικοί οργανισμοί και ελεγχόμενοι από το δημόσιο φορείς δεν τοποθετούν τις διαφημίσεις τους αναλόγως την απήχηση και την καταξίωση πού έχει το «μέσον» στην κοινωνία, αλλά αναλόγως τις διαπλοκές και τις υποχρεώσεις τους..
Είδατε πώς ο τύπος “ελέγχει” την εξουσία;
sofistis.wordpress.com Τετάρτη, 12, Δεκεμβρίου, 2007

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...