Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Will-iam μετά το γάμο θα είσαι Will-iwas

εχει μελλον ενας γαμος με κουνιαδα που τη λενε πιπα;

αγχωμενος εψαχνα να δω το ρεπορταζ του γαμου.καλα,οι εγχωριες παραγωγες με σχολιαστες σαν την κατινα απο τη παλαιοχωρα και τον αλλο τον υποψηφιο βουλευτη του mega δεν αφησαν τιποτε κατω.υπαρξιακα ερωτηματα του τυπου "θα κανει τον ιδιο ορκο με τη νταϊανα", αναλυσεις για το ταιριασμα των δυο απο την κυρια παγιατακη,τις δηλωσεις της παγκοσμιου celebrity δουκισας νομικου καθως και η αποψη της για το γαμο,καλυψαν με το παραπανω την αγωνια μου και τη διψα μου για την ενημερωση πανω σε αυτο το τρομερο ντοκυμαντερ του national geographic.
ωραια τα σχολια στο protagon.gr :

-Αυτά να τα δείχνει ο Ακης σε όσους τον κατηγορούν για τον γάμο στο Four Seasons

-Η μίζερη η Elisabeth την πιο φτηνή τιάρα έδωσε στην κοπέλα.. Cartier μεν, αλλά μόνο 100.000 λίρεσ κόστος..Τσιγκούνα..

-Ωραίο νυφικό, casual φορεματάκι, αν είσαι φάντασμα βεβαίως

-Εγώ θα ήθελα τον Ελτον Τζον για παρανυφάκι

-Κούκλα η Κέιτ με νυφικό όλο δαντέλα, μάλλον από τον Χυτήρογλου

-Το καπέλο της Ελισάβετ ο Παρλιάρος το έφτιαξε;
-H Ελισάβετ είναι σαν αθηναϊκό ταξί

-Will-iam μετά το γάμο θα είσαι Will-iwas
-Η Kate με Βασιλόπουλο και εσύ με Σκλαβενίτη...

-Γουίλιαμ κανόνισε να σε περάσουν για πορτιέρη με τη στολή
-Γουίλιαμ είσαι ο μόνος άνδρας στον κόσμο που δεν είπε ψέματα όταν έλεγε στον πεθερό του «εγώ βασίλισσα θα την έχω σε παλάτι»
-Μέχρι στιγμής η εντυπωσιακότερη εμφάνιση ήταν των Μπέκαμς αν και ο Ντέιβιντ ήταν ικανός να πάει με αθλητικά παπούσια λόγω χορηγού.
-Γουίλιαμ παλικάρι μου πρίγκιπας θα μπεις, σκλάβος θα βγεις.
-Αν κρίνω από τα καπέλα, στο γάμο εκπροσωπείται κάθε αστερισμός του γαλαξία
-Kαλά, κάτσε να παντρευτεί ο Χατζηγιάννης με τη Ζέτα, να δεις τι έχει να γίνει.

-Γουίλιαμ στο γάμο μπάνεις πρίγκιπας και βγαίνεις τζόκερ.

1 βγηκαν μπροστα:

Ανώνυμος είπε...

Hello. And Bye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...