Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ο τζόβενος βαψομαλλιάς Βασίλης Παπακωνσταντίνου, στην ΕΡΤ





«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι ένα υπέροχο πρωινό, φθινοπωρινό. Εγώ πολύ το χάρηκα διότι επί Μεταξά δεν ζούσα, επί 7ετίας ήμουν πάρα πολύ μικρό παιδί. Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούρια δικτατορία», είπε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου το πρωί που έτρεξε να συμπαρασταθεί στην απο-κατάληψη της ΕΡΤ.   

Βασιλάκη μπράβο, είσαι επαναστάτης, είσαι αριστερός, είσαι δημοκράτης, είσαι εθνικός ήρωας. Άλλο που είσαι και 105 ετών και το παίζεις τζόβενο στις πλάτες των ταλαιπωρημένων της ΕΡΤ.   

Εγώ το 2000 που σε γνώρισα σε ένα στούντιο, είχες ήδη βαμμένο το μαλλί κομοδινί, γιατί στο φυσικό του θα΄ταν "μπαμπάκι" σαν του πατέρα μου.  
Και μάντεψε, εγώ το 2000 ήμουν 35 ετών Βασιλάρα μου. Και 65 ο μπαμπάς μου.  Ο οποίος τώρα σε ακούει από βάθος 3 μέτρων, γιατί δεν πρόλαβε να γίνει αριστερός σαν εσένα και πέθανε λειωμένος από την πολλή δουλειά.  Παρότι ήταν δεξιός...   
Που λες Βασιλάκη μου, άντε να μου χαθείς παλιόγατε, που η μόνη αηδία που βρήκες να πεις για να δικαιολογήσεις την παρουσία σου στο δράμα της ΕΡΤ, ήταν πως στη δικτατορία ήσουν μικρός. Καταλαβαίνω πως δεν λέγεται "ήρθα εδώ για να εξασφαλίσω κοινό και εισιτήρια στις συναυλίες μου, εκμεταλλευόμενος τον πόνο των απολυμένων", γιατί, η αλήθεια λέγεται;  
Δεν λέγεται. Άλλο που αν έχεις τσίπα, δεν γίνεται αυτό που έκανες, κιόλας.  Κάθεσαι σπίτι σου και κάνεις μόκο.   
Αλλά εγώ Βασιλάκη μου, σε βλέπω υποψήφιο στις επόμενες εκλογές καμάρι μου.  Όλα για τα τάλαρα! Ρεμάλια! (μην το πάρεις προσωπικά Βασίλη μου, για άλλους μιλάω). Και θα σε ψηφίσουν οι ηλίθιοι Βασιλάκη μου και θα σε καμαρώσουμε και στη Βουλή, σαν να μη μας έφταναν όλα τα σαπρόφυτα που έχωσαν οι ανεγκέφαλοι εκεί μέσα.   
Λοιπόν, γεια σου τώρα Βασίλη μου. Και μη σκορπάς τα λεφτά σου στο ZEWA SOFT. 
 Έχουμε κι εμείς ευαίσθητο πισινό, αλλά δεν ξεπουλάμε κόσμο και κοσμάκη για να πάρουμε το καλύτερο χαρτί υγείας. Αριστερέ του κ@λου... 
eyedoll.gr

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...