Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Ο Σάκης στηρίζει Αβραμόπουλα!


το κορίτσι του διπλανού portal 

Παίδες μου αγαπημένοι και εξίσου αγαπητέ πρωθυπουργέ μας Αλέξη, ο εξάδερφός μου Σάκης (μεγάλη περσόνα, ρωτήστε αν δεν με πιστεύετε)  μου ανέθεσε να σας κοινοποιήσω αυτή την ανοιχτή επιστολή προς διευκόλυνση του δύσκολου έργου σας.

Αγαπητέ κύριε Αλέξη, αγαπητοί κύριοι Σύριζα και αγαπητή Ζωή,

Πρώτα απ' όλα -αν και ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω- συγχαρητήρια που μπήκατε στον κόπο και χτυπηθήκατε να ηγηθείτε σ΄ αυτή τη χώρα τρελοκομείο-πτωχοκομείο-μπουρδέλο. Υποθέτω πως πηγαίνατε με τη φόρα σε στυλ «κουφαλίτσες, σας έχουμε», αλλά όταν το καταφέρατε καταλάβατε ξαφνικά πως δεν ήταν και μεγάλο κατόρθωμα -όπως έλεγε και η αείμνηστη γιαγιά μου όταν κατάφερε να παντρευτεί τον παππού μου «έπιασα έναν Τούρκο και τώρα δεν μ’ αφήνει». Κάπως μαζεμένος μου φανήκατε εκεί που πήγατε να βγάλετε τον λόγο του θριάμβου κύριε Αλέξη μου. Λέγατε βέβαια κάτι θριαμβευτικά, σηκώνατε και το χέρι γροθιά μην παρεξηγηθεί και ο Ποδέμος (που είναι το Berlin αφού εσείς είστε το Manhattan και καλά), αλλά έγώ έβλεπα ένα αόρατο συννεφάκι πάνω από το κεφάλι σας που έγραφε
Ω ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΤΩΡΑ ΚΑΘΕ ΠΑΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΩ… ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΩ  ΚΟΥΒΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΜΙΑ ΣΕΛΦΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΝΤΕΛ ΠΡΙΝ ΤΙΝΑΞΕΙ ΤΑ ΠΕΤΑΛΑ;

Τέλος πάντων. Εγώ με το μέρος σας είμαι, αν και βαρέθηκα να σηκωθώ και να σας ψηφίσω (σέρνεται και Έμπολα εκεί έξω). Αποφάσισα λοιπόν να συμβάλλω στην  αναγέννηση του τόπου με τον τρόπο μου. Για να διευκολύνω το έργο σας και να μη πληρώνετε και δημοσκόπους θέλω να σας πληροφορήσω ότι μεγάλη μερίδα του λαού (δηλαδή εγώ) επιθυμούμε Αβραμόπουλα for president.

Οι λόγοι μας είναι βάσιμοι. Πρώτον, ο άνθρωπας ξέρει να ζει, δεν δούλεψε ποτέ. Περιφερόταν ωραιότατος ανάμεσα σε νοστιμότατα φίγκερ φουντ και μεθυστικότατα κοκτέϊλ, σφίγγοντας από καιρού εις καιρόν κανένα χέρι, και αυτό όχι πολύ σφιχτά και πάθει θλάση. Δεύτερον, έχει ήδη στοκάρει άπειρες κοστουμιές και δεν θα χρειαστεί μεγάλο μπάτζετ τώρα που ο προϋπολογισμός μας είναι κάπως στριμόκωλος. Τρίτον, δεν έχει γνώμη. Δηλαδή μπορεί να έχει αλλά δεν μας τη λέει για να μη στεναχωρηθούμε (ή για να μη βαρεθούμε, δεν είμαι σίγουρος). Τέταρτον, ξέρει από αυτό που εμείς λέμε γλείψιμο και άλλοι λένε διπλωματία. Είναι προνοητικός και συστηματικός, δεν το κάνει απότομα. Είδατε πόσο μεθοδικά και προσεκτικά άρχισε να κάνει από καιρό κύκλους γύρω σας σαν κροταλίας που ετοιμάζεται να σφίξει το θύμα του; Επίσης είναι πιο προσεκτικός από Βαρουφάκηδες κ.λπ. Ποτέ δεν θα έδινε συνέντευξη ως πρόεδρας πριν γίνει πρόεδρας. Θα έδινε βέβαια ως το νέο μοντέλο του Κάλβιν του Κλάιν για τη νέα σειρά σωβράκων για ώριμους. 

Γιατί το σκέφτεστε ακόμα λοιπόν; Δεν βλέπετε ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα προσόντα για ανώτατος άρχοντας της αγαπημένης μας Ελλάδας -και όχι μόνον, γιατί  εδώ που τα λέμε μας τον ζητάν κι από άλλες χώρες.

ΥΓ: Τον Κωστάκη τον Καραμανλή δεν τον θέλουμε. Πρώτον, δεν τον κολακεύουν τα κουστούμια. Δεύτερον, δεν θα είναι πρόεδρος όλων των ελλήνων. Πάντα θα ευνοεί τους σουβλατζήδες και οι πιτσαδόροι θα νιώθουν στην απέξω.

protagon.gr

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...