themotorcycleboy.blogspot
Είχες ποτέ την απορία περί του πού πήγαν οι Αγανακτούντες; Πού πήγαν όλοι εκείνοι που οραματίζονταν κρεμάλες κι ελικόπτερα; Πού πήγαν οι γιαουρτωτές; Που τους θυμήθηκα ε; Χτες χάζευα τον Εισαγγελάτο στο ΣΚΑΪ και είδα αυτό το καταπληκτικό θέμα με κάτι αγωνισταράδες της υπογραφής που μαζεύουν (τι άλλο;) υπογραφές(!) για να μη μιλήσει ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου σ΄ένα συνέδριο στο Τρέχα Γύρευε με θέμα το Κάτσε Ρώτα. Ξαφνιάστηκα –δε στο κρύβω! Εδώ πέρα γίνεται τού φασίστα το κάγκελο, ομάδες εφόδου κοινοβουλευτικού κόμματος καίνε μαγαζιά, παιδιά χαρακώνονται γιατί ένα κοινοβουλευτικό κόμμα τα έχει προγράψει και κάποιοι ασχολούνται ακόμα με τον Γιωργάκη; Ευτυχώς ένας καλός δημοσιογράφος ονόματι Χατζής (όχι αυτός που έβγαζε τα σιροπιαστά, ένας καταυλακιώτης με μασημένη προφορά) ανέλαβε να εξηγήσει το παράδοξο του πράγματος: «Δίκιο έχουν, ο Παναδρέου ευθύνεται για την κρίση!» είπε. Μέχρι κι ο Εισαγγελάτος απόρησε. «Κάτσε Τάκη μου», διαμαρτυρήθηκε, «εντάξει, ο Παπανδρέου μάς έβαλε στο Μνημόνιο αλλά η κρίση είχε δημιουργηθεί από πριν, το χρέος είχε εκτοξευθεί από την κυβέρνηση Καραμανλή». Ποιος είδε τον Χατζητάκη και δεν τον φοβήθηκε στη συνέχεια! «Η κυβέρνηση Καραμανλή δεν είχε αφήσει κανένα χρέος –το χρέος το έφτιαξε ο Παπανδρέου, οι μεγαλοεκδότες και οι Αμερικάνοι!» τσίριξε. «Δες τι ανεργία είχαμε επί Καραμανλή και πού πήγε τώρα –δες πόσος ήταν ο κατώτερος μισθός τότε και πόσος είναι τώρα!» Τώρα που έχουμε κυβέρνηση Γιωργάκη Παπανδρέου, σκέφτηκα και άλλαξα κανάλι, έβαλα να δω τους Ρεντ Σοξ να ξεσκίζουν τους Γιάνκις για να νιώσω καλύτερα.
Ησύχασα κιόλας, επειδή κατάλαβα που έχουν πάει όλοι αυτοί οι Αγανακτούντες. Σπιτάκια τους έχουν πάει, εφόσον όλα έφτιαξαν. Έγιναν εκλογές, έπεσε η
προδότικη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ κι έχουμε πλέον τη φωτισμένη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ (με τους τελευταίους να μαζεύουν τις ροχάλες για τις αισχρότητες που κάνουν οι πρώτοι), έχουμε και μια βουλή που αντιπροσωπεύει πεντακάθαρα τη λαϊκή βούληση αφού σ΄αυτή συμμετέχουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και η Χρυσή Αυγή –όλα καλά! Κι αν κάποιος φέρει αντίρρηση του τραβάμε μια επιστράτευση για να δείξουμε οτι είμαστε αποφασιστικοί τύποι! Επειδή έτσι πάει –είμαστε μια χώρα στην οποία κυριαρχεί η φασιστική νοοτροπία, αγκαζέ με τον θρησκευτικό φανατισμό, είμαστε δηλαδή λίγο πιο αισχροί από τους Ιρανούς. Πλειοψηφικά!
Υπερβάλλω;
Ρίξε μια ματιά στο νταβαντούρι που γίνεται με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο. Ξεκίνα από τις θέσεις των κομμάτων:
-Η ΝΔ λέει οτι με το νομοσχέδιο αυτό ποινικοποιείται η έκφραση άποψης κι αν περάσει θα τρώνε μηνύσεις μέχρι και οι παπάδες, άσε που θα ενισχύσει και τη Χρυσή Αυγή! Δηλαδή, σύμφωνα με τη ΝΔ οι παπάδες (οι κήρυκες της θρησκείας της αγάπης θυμίζω) εκφράζουν περισσότερο μισαλλόδοξες απόψεις από τους Χρυσαυγίτες! Λέει ακόμα η ΝΔ οτι δεν υπάρχει λόγος να γίνει καινούργιος νόμος –καλυπτόμαστε από τους ήδη ισχύοντες. Αν το «καλυπτόμαστε» το εννοεί ως «καλύπτουμε τις εγκληματικές πράξεις» θα το δεχτώ, αν όμως το εννοεί ως «όποιος προβαίνει σε ρατσιστικά εγκλήματα τιμωρείται», θα ζητήσω να μου θυμίσουν τον τελευταίο που καταδικάστηκε για ρατσιστικό έγκλημα.
-Το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ στηρίζουν το νομοσχέδιο και καλά κάνουν. Αν όμως το νομοσχέδιο παγώσει και δεν αποχωρήσουν από τη συγκυβέρνηση θα αποδείξουν οτι η γελοιότητα δεν έχει πάτο.
-Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει το νομοσχέδιο και καλά κάνει, επίσης. Βέβαια, είχε καταψηφίσει ανάλογο νομοσχέδιο όταν το είχε φέρει ο Παπαϊωάννου (και ήταν κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ) αλλά δε γαμιέται… κάλλιο αργά παρά αργότερα.
-Το ΚΚΕ εξέφρασε την ανησυχία του για το νομοσχέδιο επειδή ενσωματώνει οδηγία της ΕΕ και θα αποτελέσει προπομπό για την καταστολή όσων μάχονται τον ρατσισμό! ΚΚΕ –το κόμμα που ανέδειξε τη φοβική ηλιθιότητα σε ιδεολογία!
Και βέβαια, προέκυψαν οι γνωστοί ανησυ-χούντες αρθογράφοι, αντάμα με τους σχολιαστές του κώλου για να ανησυχήσουν (τι άλλο;) που καταργείται το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση. Υποθέτω οτι αυτοί οι ανησυχούντες περί της ελεύθερης έκφρασης συντάσσονται αναφανδόν με τους αποπάνω αγωνισταράδες της υπογραφής –άρα, θέλουν να υπερασπίσουν την ελεύθερη έκφραση του κάθε φασίστα, ρατσιστή, ομοφοβικού, αλλά παράλληλα να απαγορεύσουν στο Γιωργάκη να μιλάει! Πώς το έλεγε ο στρουμπουλός μαυριδερός Άρειος; «Αυτό το χέρια, μπορεί να χαιρετάνε φασιστικά, αλλά είναι καθαρά!» Έτσι ακριβώς.
Όλα αυτά συμβαίνουν κι ένας κερατάς αμφιβάλλω αν έριξε μια ματιά έστω στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου. Τι γράφει η ρημάδα η έκθεση;
«Με τον παρόντα νόμο θεσπίζεται το γενικό πλαίσιο ρύθμισης για
την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού
και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου σύμφωνα με την
Απόφαση-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της ΕΕ της 28ης
Νοεμβρίου 2008, η οποία βασίζεται στην προϊσχύσασα Συνθήκη για
την Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδίως στα άρθρα 29, 31 και 34§2 στοιχ.
β΄ (ήδη άρθρα 67§3 και 83 της Συνθήκης για τη λειτουργία της
Ευρωπαϊκής Ένωσης)»
Δηλαδή, αυτά που γράφει το νομοσχέδιο τα έχουν συμφωνήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έχουν υποχρέωση να τα αποτυπώσουν σε νόμο τα κράτη-μέλη. Αναρωτιέμαι λοιπόν, η ΝΔ που διαφωνεί είναι κατά της νομολογίας την οποία οι ευρωβουλευτές της ψήφισαν στο Ευρωκοινοβούλιο;
«1. – Στο άρθρο 1 αναφέρεται ο σκοπός του νόμου, που είναι η
καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών εκδηλώσεων ρατσισμού και
ξενοφοβίας, σύμφωνα με την Απόφαση-Πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του
Συμβουλίου της ΕΕ της 28ης Νοεμβρίου 2008»
Το λέει καθαρά λοιπόν ο καλλιτέχνης –σκοπός του νόμου είναι η καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού, όχι σκέψεων, απόψεων κλπ.
«2.- Με το άρθρο 2 ορίζονται οι προϋποθέσεις για την ποινική
αξιολόγηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας, όταν
στρέφονται όχι μόνο εναντίον ομάδων ή προσώπου, που
διακρίνονται εξαιτίας των φυσικών και πολιτισμικών
χαρακτηριστικών τους ή του γενετήσιου-σεξουαλικού
προσανατολισμού τους ή της ταυτότητας φύλου, αλλά και εναντίον
των πραγμάτων (κινητών ή ακινήτων), που χρησιμοποιούν
αποκλειστικά αυτές οι ομάδες ή πρόσωπα (θρησκευτικά
αντικείμενα, εθνικά σύμβολα, οίκοι λατρείας, χώροι διαμονής,
εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, κλπ.). Δεν αρκεί η απλή αφηρημένη
πιθανολόγηση της έκθεσης σε κίνδυνο μιας ομάδας, ενός προσώπου
ή πράγματος αλλά απαιτείται να εκτιμάται κάθε φορά η
προσφορότητα του συγκεκριμένου κινδύνου, λαμβάνοντας υπόψη
τόσο τις ειδικότερες συνθήκες και περιστάσεις μέσα στις οποίες
εκδηλώνεται η υπό κρίση συμπεριφορά, όσο και την ενδεχόμενη
προσβολή των γενικότερων συνθηκών που εξασφαλίζουν την
ειρηνική και ομαλή κοινωνική συμβίωση.»
Τι έχουμε εδώ; Με απλά λόγια έχουμε ένα έξτρα ποινικό αδίκημα. Δηλαδή, μέχρι σήμερα όταν ο φασίστας έκαιγε το μαγαζί του μετανάστη πήγαινε μέσα (λέμε τώρα) για φθορά ξένης περιουσίας. Τώρα θα τρώει κι ένα εξτραδάκι γιατί η πράξη του είναι ρατσιστική. Διαφωνεί κανένας σ΄αυτό; Θεωρεί, ας πούμε, κάποιος, οτι είναι ίδιο το να πλακωθώ στο ξύλο με τον οδηγό του απέναντι αυτοκινήτου γιατί δεν τα βρήκαμε στις προτεραιότητες με το να πλακώσουν 5 γομάρια στο ξύλο έναν μετανάστη επειδή δεν τους αρέσει το χρώμα του δέρματός του; Γιατί αν αυτές οι δυο πράξεις δεν είναι ίδιες, δεν γίνεται να τιμωρούνται με την ίδια ποινή –κάνω λάθος;
«3. - Στο άρθρο 3 προβλέπεται ειδικότερα η ποινικοποίηση των
ξενόφοβων και ρατσιστικών συμπεριφορών που εκδηλώνονται με
αφορμή τον εγκωμιασμό ή την κακόβουλη άρνηση ή την εκμηδένιση
της σημασίας των εγκλημάτων γενοκτονίας, των εγκλημάτων
κατά της ανθρωπότητας και των εγκλημάτων πολέμου, όπως αυτά
ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς
Ποινικού Δικαστηρίου, το οποίο έχει κυρωθεί με το Ν. 3003/2002, ή
στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που
προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945,
εφ’ όσον θεωρούνται πρόσφορες να οδηγήσουν στη θυματοποίηση
ομάδων ή προσώπων σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του άρθρου 3. Η
ποινική απαξία των συγκεκριμένων συμπεριφορών συνίσταται στην
κακόβουλη άρνηση ή εκμηδένιση ιστορικών γεγονότων, χωρίς, σε
καμία περίπτωση, να επιδιώκεται η απαγόρευση ή ιδεολογική
χειραγώγηση της επιστημονικής έρευνας. Γι’ αυτό άλλωστε οι
πράξεις αυτές τιμωρούνται μόνον εφ’ όσον έχουν αναγνωριστεί ως
εγκλήματα με αμετάκλητη απόφαση είτε ελληνικού είτε διεθνούς
δικαστηρίου.»
Εδώ αρχίζει να τσούζει επειδή μπαίνει το θέμα των συμπεριφορών! Λέει λοιπόν ο καλλιτέχνης οτι όταν εσύ κάνεις τη μαϊμού στο γήπεδο για να κοροϊδέψεις έναν έγχρωμο ποδοσφαιριστή, ή φωνάζεις συνθήματα του τύπου «Εβραίοι και κουμμούνια θα γίνετε σαπούνια», αυτό το πράγμα θα τιμωρείται. Όταν απαιτείς να μην δουλέψει, ή να μη νοσηλευτεί, ή να μη μορφωθεί κάποιος επειδή είναι διαφορετικού χρώματος από εσένα –αυτό το πράγμα θα έχει ποινή. Πρόσεξε, δεν μιλάμε για άποψη εδώ –μιλάμε για ενέργεια, για πράξη. Είσαι μήπως της άποψης οτι τέτοιες πρακτικές δεν θα πρέπει να τιμωρούνται; Συγχαρητήρια –είσαι φασίστας.
Και μην έρθει κάποιος να υποστηρίξει οτι εδώ πέρα πάνε να απαγορεύσουν την άποψη (έστω και πλαγίως). Θέλεις να υποστηρίξεις οτι οι Εβραίοι κλείνανε τους Γερμανούς σε στρατόπεδα συγκέντρωσης; Κανένα πρόβλημα –απέδειξέ το με επιστημονικό τρόπο! Αλλά το να πετάς παπαριές του τύπου «έχω διαβάσει οτι οι Εβραίοι πίνανε το αίμα των γερμανοπαίδων και το Άουσβιτς ήταν θέρετρο πλουσίων», πρέπει να σταματήσει να είναι τζάμπα φίλε μου! Εδώ εσύ προσβάλλεσαι αν σου πουν οτι ο Νικηταράς ήταν Αρβανίτης (πρόσεξε –όχι προδότης, δολοφόνος, καταχραστής δημοσίου χρήματος ή κάτι τέτοιο –απλά μη ελληνικής καταγωγής!) πώς απαιτείς να μην προσβάλλονται οι άνθρωποι των οποίων οι πρόγονοι βρήκαν φρικτό θάνατο, όταν αμφισβητείς αυτό το ιστορικό γεγονός;
«4– Το άρθρο 5 προβλέπει την επιβολή αυστηρών διοικητικών
κυρώσεων σε βάρος νομικών προσώπων ή ενώσεων προσώπων που
εμπλέκονται σε αδικήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας, κατά το
πρότυπο μιας σειράς αντίστοιχων ρυθμίσεων που έχουν εισαχθεί τα
τελευταία χρόνια στην Ελληνική νομοθεσία σε εκπλήρωση διεθνών
συμβατικών μας υποχρεώσεων, όπως το άρθρο 10 του Ν.
3560/2007 (διαφθορά), το άρθρο 51 του Ν. 3691/2008 (ξέπλυμα
χρήματος) και κυρίως το άρθρο 41 του Ν. 3251/2004 (οργανωμένο
έγκλημα, τρομοκρατία). Όπως και στο τελευταίο, η παρούσα
διάταξη δεν περιορίζεται στις πράξεις που τελούνται «προς
όφελος» του εμπλεκόμενου νομικού προσώπου (όπως προβλέπεται
στην Απόφαση-πλαίσιο), αλλά καλύπτει όλες τις περιπτώσεις
αδικημάτων που τελέσθηκαν «μέσω ή προς όφελος ή για
λογαριασμό» νομικού προσώπου από φυσικό πρόσωπο που έχει
εξουσία εκπροσώπησης ή εξουσιοδότηση για τη λήψη αποφάσεων ή
κατέστησαν δυνατές από έλλειψη εποπτείας ή ελέγχου ενός τέτοιου
προσώπου, ανεξαρτήτως δηλαδή της ύπαρξης σκοπού
προσπορισμού οποιουδήποτε οφέλους υπέρ του νομικού προσώπου.…..»
Και πάλι θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν βλέπω καμιά ποινικοποίηση απόψεων εδώ πέρα. Το άρθρο αναφέρεται σε αδικήματα! Πρόσεξε τώρα τι γίνεται –αν εγώ έρθω και σου πω οτι είσαι μαύρος, άρα είσαι υπάνθρωπος και πρέπει να σε ταϊζουν μπανάνες, έχω υποπέσει το αδίκημα της «λόγω εξύβρισης». Όταν με πας στο δικαστήριο μπορώ να ισχυριστώ οτι μιλούσα γενικώς για τους μαύρους και δεν έχω τίποτα μαζί σου και τότε θα αθωωθώ, εφόσον θα έχω αποδείξει οτι δεν σε έβρισα προσωπικά, δεν είχα πρόθεση να σε μειώσω, αναφερόμουν γενικώς στη φυλή! Έρχεται τώρα ο νόμος και λέει οτι ακόμα κι αυτό, το να βρίζεις τη φυλή του άλλου γενικά ας πούμε –τιμωρείται. Κι αν το κάνεις ως εκπρόσωπος κόμματος θα τιμωρείται και το κόμμα σου. Αν το κάνεις στην τηλεόραση θα τιμωρείται το κανάλι σου. Αν το κάνεις από άμβωνος θα τιμωρείται η ενορία σου, η μητρόπολή σου ή όπως κέρατο ορίζουν τη δομή τους οργανωτικά οι εκκλησίες. Κατανοώ βεβαίως οτι αυτό έχει τον κίνδυνο να περιοριστεί η ελευθερία των παπάδων να κατακεραυνώνουν τους αλλόπιστους και τους ομοφυλόφιλους (προσοχή! όχι να υποστηρίζουν οτι αυτοί είναι αμαρτωλοί –κανένας δεν σου αφαιρεί το δικαίωμα να υποστηρίζεις τη ‘βούληση’ του θεού στον οποίο πιστεύεις και να θεωρείς οτι όποιος δεν ακολουθεί τους ‘θεϊκούς νόμους΄ δεν θα γίνει δεκτός σε αυτό που εσύ ορίζεις σαν μεταθανάτιο παράδεισο) και καταλαβαίνω οτι το ίδιο θα ισχύσει για όσους ιμάμηδες κηρύττουν ιερό πόλεμο (επί της γης) κατά των απίστων. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι είναι πλήγμα στην ελεύθερη έκφραση το να απαγορευτούν οι εκφράσεις περί «μαύρων υπανθρώπων», «άρρωστων ομοφυλόφιλων», «βρωμερών μεταναστών», «σιχαμερών Εβραίων» κι όλα τα σχετικά! Θέλεις να βρίσεις κύριε; Φάε μια καμπάνα –τουτέστιν πρόστιμο και διακοπή της επιχορήγησης στο μαγαζάκι σου, φάε ίσως και μια απαγόρευση λειτουργίας –από πότε το βρισίδι έγινε επιχείρημα σε τελική ανάλυση;
Αυτός είναι σε γενικές γραμμές ο νόμος που προτείνει ο Ρουπακιώτης και είναι φανερό οτι οι σάχλες περί ποινικοποίησης της έκφρασης προέρχονται από σενάρια ταινιών (καθόλου) επιστημονικής (και περιορισμένης) φαντασίας.
Για το τέλος άφησα κάτι πολυπαιγμένο και κλασσικό –και το αφιερώνω σε όσους κόπτονται περί δημοκρατίας, ελευθερίας, νομιμότητας και συνταγματικότητας.
'Αρθρο 120 - (Ακροτελεύτια διάταξη)
2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
Υπενθυμίζω:
-Η Χρυσή Αυγή αλλά και ο βουλευτής της ΝΔ Μ. Βορίδης υποστηρίζουν ακόμα και σήμερα τη δικτατορία του 1967 η οποία κατέλυσε βίαια το Σύνταγμα.
-Η Χρυσή Αυγή ονομάζει «κυνοβούλιο» τη Βουλή, αποστολή της οποίας είναι η προάσπιση του Συντάγματος και υποστηρίζει οτι δεν θέλει να βρίσκεται εντός της Βουλής.
-Βουλευτές της Χρυσής Αυγής, της ΝΔ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων δεν αναγνωρίζουν την εξέγερση του Πολυτεχνείου (η οποία, αν μη τι άλλο υπήρξε εμφανέστατη εφαρμογή του τότε άρθρου 114 –του σημερινού άρθρου 120 δηλαδή).
-Βουλευτές της Χρυσής Αυγής δεν αποδέχονται βασικές διατάξεις του Συντάγματος (ισότητα, ανεξιθρησκεία, ελευθερία έκφρασης).
Κι όμως, όλοι αυτοί είναι μέσα στη Βουλή! Και συζητάει ο κάθε χλιμίτζουρας περί του οτι δεν είναι πρόσφορο να αντιμετωπισθεί νομικά η συγκεκριμένη οργάνωση γιατί θα αυξήσει την εκλογική δύναμή της κι αρχίδια μάντολες! Εντάξει ρε μάγκες –τότε να εφαρμόζονται οι νόμοι ανάλογα με το πόσο επηρεάζουν τα εκλογικά ποσοστά του κάθε κόμματος –αν αύριο δείτε οτι οι παιδεραστές αυγαταίνουν να ακυρώσετε τον σχετικό νόμο για να πάρετε τις ψήφους τους, μην τους αφήνετε στην παρανομία και τους πάρει καμιά Χρυσή Αυγή –αμαρτία είναι!
Αν τώρα κάποιος σκέφτεται οτι «ποιος ο λόγος να υπάρξει καινούργιος νόμος, από τη στιγμή που ούτε οι παλιοί εφαρμόζονται, ούτε καν το Σύνταγμα δεν εφαρμόζεται» -να το δεχτώ κι αυτό. Να τους καταργήσουμε τους παλιο-νόμους και να μην ξαναψηφιστεί άλλος. Μόνο που θα ‘θελα να ξέρω –στη θέση τους τι προτείνεις να βάλουμε και τι βλέπεις να μπαίνει; Κοινωνικές κολεκτίβες ή έναν ωραίο άρχοντα που ξέρει τα πάντα πριν από μας για μας; Κι όταν μου πεις τι προτείνεις, ρίξε μια ματιά και πες μου –προς τα πού κλίνει η σημερινή κοινωνία;
Μετά ξανασκέψου λίγο το θεματάκι με τους νόμους.
0 βγηκαν μπροστα:
Δημοσίευση σχολίου