Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ο σοφιστικε κουκορικος

 


συλλαμβανονται;απομακρυνονται;δεν τους θελουμε πια;
θλιψη;οργη;ισως να κανω λαθος σε ολα.ισως να με εχει πιασει το μικροβιο του εθνικοπατριωτισμου.να εχω ξεπερασει ορισμενα ταμπου που ειχα.κι ομως.βλεποντας  αυτη τη φωτογραφια,αισθανομαι θλιψη.για μια ελλαδα που φευγει.για καποιους που τη διωχνουν.
τα λαθη ολοι τα ξερουν.ακομα κι εγω.με μια δοση ενστικτου,και μια μικρη γνωση.
αισθανομαι το βημα του ευζωνα να αποχωρει με μια αγκυλωση στο βηματισμο του ανεβαινοντας.ποιος τον διωχνει;
εγω.τον βοηθω υποβασταζοντας τον.τοσα χρονια περνουσα απο διπλα του και τον κοροϊδευα.ηρθε η ωρα να μου αδειασει τη γωνια.εχω να στησω μια σοβαρη διαμαρτυρια.να με δειξει και η τηλεοραση.γιατι αν οχι,δεν υπαρχω.πρεπει να στησω το θιασο μου και τα σκηνικα του.και το φοντο ειναι ιδανικο.μπροστα στον αγνωστο.στον αγνωστο πολιτη.να απλωσω τη μπουγαδα μου.να προβαλλω την καθαροτητα μου.δεν ειμαι εγω ο ασωτος,ειμαι ο πρωτοτοκος.ο αδικημενος.και ο πατερας μου με εχει παραμερισμενο.φτανει πια.θα ανατραπουν τα παντα.σιγα μη περιμενω τη δικαιοσυνη του.εχω τη δικη μου.εχω ετοιμους και τους ηρωες μου,οπως και τους αποδιοπομπαιους.
θα τους χρησιμοποιησω εναλλαξ.αναλογως τη στιγμη.
εχω ετοιμους και τους αντιπροσωπους μου.ο ενας με το βαμμενο μαλλι και το ελαφρυ μουσι,η αλλη με το δερματινο,και ο τριτος με τον σοφιστικε κουκορικο .ολοι μακιγιαρισμενοι και ετοιμοπολεμοι.πισω τους οι κομπαρσοι ευδιαθετοι και εξοπλισμενοι.με τα απαραιτητα αξεσουαρ πρωτης γραμμης.ο προθυμος στρατιωτης.θα τους εξαφανισουμε ολους.θελουν δε θελουν.το δικαιο ειναι με το μερος μας.παντα ηταν.το εχουμε φυλαγμενο στα σκονισμενα κιταπια μας.κληρονομικω δικαιω το αποκτησαμε.και σαν το μοναδικο ευαγγελιο,θα το κατεβαζουμε στο κεφαλι καθε αλλοθρησκου.μεχρι που ως αληθινοι εκπροσωποι του πολυπαθου λαου μας,θα επιβαλουμε τη δικη μας αληθεια.
εμεις ή οι αλλοι.μεχρι τοτε,ευζωνακο,αδειασε μας τη γωνια.και εισαι τυχερος που συνοδευεσαι κιολας.

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...