Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

10 πράγματα που θέλει να μας πει ο Notis Sfakianakhs με την νέα του αφίσα.

(N for Notis)



1
N for Notis όπως V for Vendetta
(κράτησες τραπέζι για την επανάσταση;)
2
Μαζί μου έχω την συντρόφισσα Αγγελική Ηλιάδη.
(τραγούδι-νύχια- Φέιγ βολάν)
3
Και μου λέει η Αγγελικούλα: «Κύριε Νότη άμα θέλετε να ξυρίσω και το κεφάλι μου, όπως η NataliePortman στην ταινία». Της είπα ότι δεν είναι απαραίτητο. Πείθουμε για τις προθέσεις μας και έτσι.
(με ευχαρίστησε δίνοντας μου ένα πατρικό φιλί στο μάγουλο)
4
Δεν είμαι άνθρωπος. Έχω πάει ένα βήμα παρακάτω. Είμαι ιδέα.
(και το μικρό μου όνομα δεν θα το ξεχάσεις ποτέ)
5
Μου αρέσει να πειραματίζομαι, με τις ιδέες νέων παιδιών.
(που έχουν ξεχάσει την εμφάνιση μου με γούνα στην παραλία της Κω πριν μερικά χρόνια, στο Gala της Σταματέρη)
6
Απευθύνομαι σε όλους. Στον άνεργο, στον νέο επιχειρηματία, στον συνταξιούχο, σε όλους τους απογοητευμένους. Τους καλώ στο πλευρό μου.
(ακόμα και εσένα Μαρία Σταματέρη, έλα μαζί μας στον ωραίο αγώνα)
7
Λίγο πριν βγω στη σκηνή, μόνος, στο καμαρίνι, με μοναδικό φως αυτό της λάμπας, διαβάζω Νόαμ Τσόμσκι.
(«Η νέα παγκόσμια τάξη» είναι απ τα αγαπημένα μου, το έχω διαβάσει 4 φορές μπορείς να βρεις μέχρι και πέταλα γαρύφαλλων στις σελίδες του,  κάθε σεζόν  το έπαιρνα μαζί μου στο μαγαζί.)
8
Ο Ουμπέρτο Έκο απαντά στις ερωτήσεις μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
(είναι πολύ αγχωμένος τελευταία, με όλα αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας)
9
Στο εφηβικό μου δωμάτιο είχα μια αφίσα με του Τσε Γκεβάρα.
(απ αυτή εμπνεύστηκα το φόντο της αφίσας)
10
Ονειρεύτηκα χθες βράδυ ότι προσπαθούσα να σκαρφαλώσω σε ένα τοίχο μαζί με τον BanksyHurry up,Notis! μου φώναζε γιατί ερχόντουσαν οι μπάτσοι. Δυσκολευόμουν όμως γιατί φορούσα έμπλαστρο στην μέση μου.
(άσε που αυτοί οι street artists πηδάνε σαν κατσίκια)


0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...