Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Με κυνηγάει η Μάνδρου


Ρέα Βιτάλη
Μέρες και μέρες έχω να γράψω. Για να καταφέρω να γράψω πρέπει να επεξεργαστεί ο εγκέφαλός μου τις πληροφορίες. Μα δεν υπάρχει ούτε ένας πόντος χώρου, στο μυαλό. Τόσο που με βομβαρδίζουν με στοιχεία. Κλειδωμένο το δωμάτιο ανάλυσης. Είπα πληροφορίες; Κι αυτό ακόμα θέλει επεξήγηση. Οι ίδιες ακριβώς πληροφορίες, μου δίνονται επαναληπτικά. Και φαντάζουν σαν πολλές πληροφορίες, ενώ είναι οι ίδιες. Πώς να σας το πω; Σαν να μου εμφυτεύουν σβούρα πληροφορίας που γυρίζει-γυρίζει μέσα μου και με ζαβλακώνει αντί να με ξυπνάει. Η ίδια ακριβώς εικόνα ξανά και ξανά και ξανά και ξανά. Τόσες φορές που λες ότι λειτουργεί για να ξεθυμαίνει το πρώτο σοκ, να ξεχάσω την πρώτη μου αντίδραση. Αντέχω σε δοσολογία που συνεχώς αυξάνει ενώ παράλληλα ελαφρώνει το όλον μέχρι που να μου γίνεται οικείο. Μου σακατεύουν την κρίση. Είδα δυο κράνη με το σήμα του ναζισμού γύρω στις 1.000 μεταδόσεις. Είδα τη γυναίκα του Μιχαλολιάκου να φτύνει και να κλείνει το πορτ μπαγκάζ τόσες φορές που μετατοπίστηκε η σκέψη μου τελικά στο πορτ μπαγκάζ. Όλες οι εκπομπές αναμετέδιδαν την ίδια εικόνα. Μέχρι και οι μαγειρικής. Αντί για κατσαρόλες είχαν τα κράνη με τα ναζιστικά σήματα. Ο Κωστάκης ζωγράφισε στο σχολείο ένα όπλο και αλυσίδες. Έκανε και ψηφοφορία καταγράφοντας ψήφους. Ούτε μια για Χρυσή Αυγή. Είχε και δυο ψήφους «Βουλή» σκέτο. Σκέφτεται να ιδρύσει κόμμα. ΚΟΣ. Τι μπολιάζουμε τα παιδιά;
Και μέσα σ΄ όλα αυτά έχω την ιέρεια του δικαστικού ρεπορτάζ Ιωάννα Μάνδρου να με καταδιώκει. (Παίζει και να τη ζηλεύω). Είναι μια γυναίκα με σταθερή φωνή, σταθερό μαλλί, σταθερό πρόσωπο. Όλα σταθερά και μη αμφισβητήσιμα. Με το που βγαίνει στο γυαλί τη
ραίνουν με ένα σωρό σπουδαία λόγια οι συνάδελφοι. «Εξαιρετική», «έγκριτη», «έχει πάντα σωστή πληροφόρηση». Και είναι άξιον ανάλυσης ότι εκείνη τα αποδέχεται με την ίδια σταθερότητα που επιδεικνύει για όλα. Της λένε, για παράδειγμα, «είστε η καλύτερη που υπήρξε από αρχής κόσμου στο δικαστικό ρεπορτάζ» και εκείνη απαντάει «Ευχαριστώ, Νίκου». Και δεν διακρίνεις στη φωνή της ούτε έναν κόκκο από «μην υπερβάλουμε κιόλας» ή «μη με φέρνεις σε δύσκολη θέση». Την εκλαμβάνω λοιπόν (θέλω και δεν θέλω) ως απολύτως φερέγγυα. Για την ακρίβεια δεν «κοτάω» να την αμφισβητήσω. Με τον τρόπο της με βεβαιώνει ότι το εισαγγελικό πόρισμα και τα στοιχεία τεκμηριώνουν την κατηγορία εγκληματικής οργάνωσης. Και όταν ακόμα δεν μου το βεβαιώνει εκείνο το «οι πληροφορίες μου, Νίκου» με ένα ελαφρύ γελάκι και το τσακ της φωνής της με πείθουν, ότι έχει άσσο στο μανίκι της οπότε και πάλι την πιστεύω. 6.000 σελίδες δικογραφία, λες να τις ξεπέταξε; Μιλάει για κρυφό καταστατικό του κόμματος. Μα! Το καταστατικό είναι κατατεθειμένο στον Άρειο Πάγο. Δεν υπάρχει "Μα!". «Υπάρχει και κρυφό που μιλάει για τρία τηλέφωνα που πρέπει να γίνουν και έγιναν, Νίκου». Πάει να σκάσει μύτη το μυαλό… Γίνεται με 3 τηλέφωνα να αποδείξεις; Σκάσε. Γίνεται. Η κάμερα ζουμάρει σε βιογραφία του Χίτλερ. «Μα είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια πράγματα σε σπίτι ανθρώπου;» αναρωτιέται δημοσιογράφος. (Παναγία μου, με καίνε τα κρεμμύδια. Έχω dvd ντοκουμέντο). Μα μπορεί από αυτό το γεγονός; πας να ξεμυτίσεις και πάλι. Πάψε να αναρωτιέσαι. Μην εκθέτεις την ασχετοσύνη σου. Όλοι κάτι ξέρουν περισσότερο από σένα, κακομοίρα. Τους την έχουν καλά στημένη, λέει η κάθε τρίχα της Μάνδρου. Μάθε να διαβάζεις Μάνδρου!


Την επομένη παρακολουθώ την απόφαση που βρίσκει τον Γιάννη Λαγό να προφυλακίζεται ενώ τον Ηλία Κασιδιάρη, τον Ηλία Παναγιώταρο, τον Νίκο Μίχο να αποχωρούν από τα δικαστήρια σαν ελεύθερα πλην αφηνιασμένα λιοντάρια με περιοριστικούς δεσμευτικούς όρους. Συνδεόμαστε με Ιωάννα Μάνδρου. «Νίκου, δικαστές όλων των βαθμίδων δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτή την απόφαση». Σε άλλο κανάλι εκπρόσωπος της οικογενείας Φύσσα δηλώνει «Οι αποφάσεις της δικαιοσύνης δεν κρίνονται». Πέφτω στην καρέκλα μου κουρασμένη. Ράκος σωστό! Κάθε μέρα με εξοντώνουν με μάχες που δεν δίνω. Τελικά οι μόνοι που τόσες μέρες τίμησαν το μέτρο είναι αυτοί που δικαιούνταν να το χάσουν. Η οικογένεια του νεκρού! 
protagon.gr

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...