Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Stop loss ala Grece

απο http://www.market-talk.net/
A few months ago in a land far away…..

Η εταιρεία ALCAN λοιπόν έχει αποφασίσει να κάνει νοικοκυριό στις διάφορες θυγατρικές εταιρείες που έχει στο εξωτερικό. Ακολουθεί μια συζήτηση με τον Πρόεδρο και ένα στέλεχος της εταιρείας……

Πρόεδρος ALCAN: Λοιπόν για πες μου, τι μικρό-εταιρείες έχουμε να πουλήσουμε, έχουμε πολλές θυγατρικές και θέλω να νοικοκυρέψω λίγο το μαγαζί.

Στέλεχος ALCAN: Αρχηγέ, έχουμε μια μικρή εταιρεία στην Ελλάδα, την Aluminium de Grece, που υιοθετήσαμε από την τελευταία μας εξαγορά. Νομίζω ότι είναι κατάλληλη για πώληση.

Πρόεδρος ALCAN: Εντάξει, πήγαινε μια βόλτα στην Ελλάδα και πες μου τι γίνεται εκεί και έλα πίσω να τα πούμε.

Πέρασαν λοιπόν μερικές εβδομάδες………

Πρόεδρος ALCAN: Για πες μου, τι έγινε στην Ελλάδα, τι καπνό φουμάρει αυτή η Aluminium de Grece;

Στέλεχος ALCAN: Αρχηγέ, καλή είναι αλλά εντόπισα μερικά προβλήματα.

Πρόεδρος ALCAN: Σαν τι δηλαδή;

Στέλεχος ALCAN: Κοίτα να δεις, με πλησίασαν ορισμένοι από την εταιρεία ηλεκτρισμού και μου είπαν ότι θα μας ανεβάσουν κατακόρυφα το πόσο μας χρεώνουν σε λίγο καιρό. Και μάλλον θα κάνει ασύμφορη την παραγωγή πλέον.

Πρόεδρος ALCAN: Άλλο;

Στέλεχος ALCAN: Μετά με πλησίασαν κάτι τύποι. Ήταν λέει και αυτοί πρόεδροι σαν και σέναΑρχηγέ στην Ελλάδα έχουν πολλούς προέδρους. Σχεδόν κάθε δεύτερος πολίτης είναι πρόεδρος.

Πρόεδρος ALCAN: Και τι σου είπαν αυτοί οι διάφοροι πρόεδροι;

Στέλεχος ALCAN: Μου έθεσαν διάφορα αιτήματα. Ο ένας ήθελε αύξηση, ο άλλος ήθελε λέει περισσότερες μέρες διακοπές και ορισμένοι άλλοι ήθελαν να μην δουλεύουν για να εξασκούν μου είπαν τα συνδικαλιστικά τους καθήκοντα.
Πρόεδρος ALCAN: Δηλαδή συνδικαλιστές ήταν αυτοί;

Στέλεχος ALCAN: Ειλικρινά δεν ξέρω. Φαντάζομε αν ήταν συνδικαλιστές (σαν αυτούς που έχουμε εδώ) θα ήταν μια φωνή. Εκεί όμως κάθε αίτημα, το απαιτούσαν τουλάχιστον τρεις, άρα λογικά δεν πρέπει να ήταν συνδικαλιστές, πρέπει να είναι κάτι άλλο που δεν έχουμε εμείς.

Πρόεδρος ALCAN: Καλά βλάκας είσαι, συνδικαλιστές ήταν. Απλά στην Ελλάδα έχουν δέκα φορές περισσότερους συνδικαλιστές από ότι έχουμε εμείς στον Καναδά. Για πες μου τώρα τι άλλο είδες.

Στέλεχος ALCAN: Μετά είχα ραντεβού με τους πολιτικούς της Ελλάδος.

Πρόεδρος ALCAN: Και τι έγινε με αυτούς;

Στέλεχος ALCAN: Κοιτά, μου είπαν ότι πρέπει να κάνουμε προσλήψεις, για να βοηθήσουμε την ανεργία. Επίσης μου έδωσαν μια λίστα με διάφορα ονόματα, και μου είπαν ότι αυτά τα άτομα είναι τα πλέον κατάλληλα. Ήταν πολύ καλοί άνθρωποι, μάλιστα δε, δεν θα χρειαστεί να προσλάβουμε Head Hunters όταν θα θέλουμε να προσλάβουμε κάποιον.

Πρόεδρος ALCAN: Βλάκα, βλάκα, βλάκα και βλάκα!!! Ρουσφέτια σου ζητούσαν τα λαμόγια. Έτσι κάνουν στην Ελλάδα, όλοι οι πολιτικοί βάζουν τους δικούς τους όπου βρουν…για να εξασφαλίζουν ψήφους. Τι άλλο λοιπόν.

Στέλεχος ALCAN: Μετά με πλησίασαν κάτι αλλά άτομα, αλλά δεν ξέρω τι ήταν αυτοί.
Πρόεδρος ALCAN: Δηλαδή;

Στέλεχος ALCAN: Να, μου έδωσαν έναν τιμοκατάλογο που έλεγε
 τι θα μας κοστίσει να
διεκπεραιώσουμε διάφορες εργασίες μας. Μου είπαν ότι θα μας κόστιζε τόσα λεφτά παραπάνω αν θέλαμε να κάνουμε το τάδε. Σε διαφορετική περίπτωση μου είπαν ότι θα περιμέναμε μήνες για να διεκπεραιώσουμε τις διάφερες υποθέσεις μας. Ήταν καλοί άνθρωποι, μου είπαν ότι θα μας λύσουν το πρόβλημα της γραφειοκρατίας.

Πρόεδρος ALCAN: Βλάκα, μίζες σου ζητούσαν. Δημόσιοι υπάλληλοι ήταν που τα παίρνουν δεξιά και αριστερά.
Στέλεχος ALCAN: Έτσι γίνετε στην Ελλάδα;

Πρόεδρος ALCAN: Ναι έχουν αυτό το σύστημα εκεί. Και τι άλλο είδες λοιπόν;

Στέλεχος ALCAN: Να, μου είπαν ότι στην εφορία θα πρέπει να πληρώνουμε προκαταβολή το 50% των κερδών μας στην αρχή της χρονιάς. Επίσης, μου είπαν αν ήθελα, μπορούσα να πληρώσω κάτι ψιλά και να γλιτώσουμε ορισμένα πρόστιμα της εφορίας.
Πρόεδρος ALCAN: Τι πρόστιμα; Αφού είμαστε απολύτως νόμιμοι.

Στέλεχος ALCAN: Δεν έχει σημασία μου είπαν, στην Ελλάδα θα φας πρόστιμο ακόμα και αν είσαι νόμιμος. Ευτυχώς που βρήκα αυτούς τους καλούς ανθρώπους που είπαν ότι θα μας βοηθήσουν να μην πληρώσουμε.
Πρόεδρος ALCAN: Χώστη.

Στέλεχος ALCAN: Δηλαδή;

Πρόεδρος ALCAN: Χώσε την εταιρεία είπα…δεν έμαθες αυτό τον όρο στην Ελλάδα;

Στέλεχος ALCAN: Όχι δεν κατάλαβα.

Πρόεδρος ALCAN: ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ.

Στέλεχος ALCAN: Α, εντάξει, αλλά εσύ μου είπες να την χώσω.

Πρόεδρος ALCAN: Ναι να την χώσεις…δηλαδή να την πουλήσεις!!!
Στέλεχος ALCAN: Μα μου είπες να την χώσω όχι να την πουλήσω.

Πρόεδρος ALCAN: Ναι άλλο να την πουλήσεις και άλλο να την χώσεις.
Στέλεχος ALCAN: Δηλαδή ποια η διαφορά;

Πρόεδρος ALCAN: Χώστη σημαίνει πούλα την όπου βρεις σε οποιαδήποτε τιμή σε όποιον νάνε το γρηγορότερο δυνατόν.
Στέλεχος ALCAN: Καλά ΟΚ, η τιμή στο ταμπλό λέει 12, που να την δώσω;

Πρόεδρος ALCAN: Χώστη…όπου βρεις αγοραστή.

Στέλεχος ALCAN: Υπάρχει κάποιος ονόματι Μυτιληναίος, μας προσφέρει λέει €7 περίπου. Είναι πολύ χαμηλή τιμή αφεντικό. Να τους πω ότι δεν γίνετε;

Πρόεδρος ALCAN: Να του πεις ότι έκλεισε η δουλειά, να δώσει τα φράγκα και να πάρει τα κλειδιά του μαγαζιού.

Στέλεχος ALCAN: Αφεντικό, γιατί πουλάμε τόσο χαμηλά;

Πρόεδρος ALCAN:Κάνουμε STOP LOSS!!!

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...