Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ααυτοος ειναι εθνικος υμνος!!!

αυτη την εκτελεση απο τους the burger project, μαλον ανετα την ακουω καθε πρωϊ,ως γνησιος εθνικοφρων που αλλωστε ειμαι.θελετε δε θελετε i will survive,εγω και τα κοκαλα μου.
βρισκεται στο soundtrack της καινουργιας ταινιας του σωτηρη γκοριτσα "απ'τα κοκαλα βγαλμενα".




"Ο τίτλος «Απ’ τα κόκαλα βγαλμένα» κρύβει κάποιο λογοπαίγνιο με τον στίχο του Σολωμού;


Σ.Γ.: Εσείς τι λέτε; Να ένα κουίζ! Θα σας βοηθήσω όμως με τις εξής πληροφορίες: Το νοσοκομείο όπου εξελίσσεται η ιστορία είναι ορθοπαιδικό. Οι γιατροί και οι ασθενείς παλεύουν εκεί με κόκαλα, όχι με αρρώστιες. Από αυτά τα Ελληνικά κόκαλα είναι βγαλμένες χαρές, δράματα και βεβαίως... φακελάκια.

Ο ήρωας σας είναι ένας ρομαντικός γιατρός. Πόσο δύσκολο είναι να παραμείνει κάποιος ιδεολόγος και ρομαντικός στη σημερινή Ελλάδα;
Σ.Γ.: Από όταν ήμουν μικρός δεν μου «πολυπηγαίναν» λέξεις όπως «ιδεολόγος», «ρομαντικός», «τρυφερός», «καλό παιδί». Ίσως διότι δεν υπήρξα ποτέ κάτι από αυτά. Το αντίθετο μάλλον. Έφαγα πολύ ξύλο μπας και συνέλθω, αλλά πού... Δεν γνώρισα επίσης και πολλούς τέτοιους τύπους. Ούτε με τραβήξανε ποτέ αυτοί που έχουν αυτούς τους τίτλους γραμμένους στο μέτωπο φάτσα κάρτα. Μάλλον τους βαριόμουνα, ίσως επειδή διαισθανόμουν ότι αυτές οι «καλοσύνες» είναι συνήθως καπνός που κρύβει άλλα πράγματα. Άρα δεν έχω φτιάξει, ούτε και θα μπορέσω ποτέ να φτιάξω τέτοιον ήρωα, διότι δεν είμαι πλέον τόσο ηλίθιος να μιλάω για πράγματα που δεν ξέρω. Και αν μου επιτρέπετε μία παρατήρηση, θα μας συμβούλευα να μην πολυεμπιστευόμαστε τέτοιους τύπους «ιδεολόγους, ρομαντικούς, καλά παιδιά», γιατί αυτοί μας έφεραν στο χάλι που είμαστε. Έλεος πια με τους οραματιστές! Ας εμπιστευτούμε και μια φορά κάποιον που δεν είναι τίποτα από όλα αυτά. Κάποιον που θα θέλει απλά να εφαρμόσει τα αυτονόητα και θα ξέρει και τον τρόπο να το κάνει.

Πώς σας φαίνεται η Υπουργός Υγείας, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου;
Σ.Γ.: Σαν ξαδέρφη που ’χει τα γενέθλιά της και βαριέσαι τρομερά να πας στο πάρτι της!

ολη η συνεντευξη εδω





προβολη απο 3/3/2011

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...