-596
Αυτοί που γράφουν στα κυριακάτικα έντυπα και οι κομμωτές έχουν την ίδια συνάφεια με το ανθρώπινο κεφάλι.
-600
Ένας γράφει επειδή βλέπει, άλλος γράφει επειδή ακούει.
-605
Το πραγματικά, ανυπέρβλητα δημιουργικό μυαλό δεν προσαρμόζεται εύκολα στην ανάγνωση. Σχετίζεται με τον αναγνώστη όπως η αμαξοστοιχία σχετίζεται με τον ταξιδιώτη αναψυχής. Δεν θα ρωτούσες ένα δέντρο πώς του φαίνεται το τοπίο.
-608
Ο αναγνώστης είναι ευτυχής όταν ένας συγγραφέας ντροπιάζει την μόρφωσή του. Τον εντυπωσιάζει που δεν ήξερε [ο αναγνώστης] πώς λέγεται η Κέρκυρα στα αλβανικά. Από δω και μπρος θα το ξέρει και θα μπορεί να κάνει τον έξυπνο στους άλλους που δεν το ξέρουν. Η μόρφωση είναι η μόνη προϋπόθεση που δεν απεχθάνεται το κοινό, και ο συγγραφέας που ταπεινώνει τον αναγνώστη με την μόρφωσή του μπορεί να είναι βέβαιος ότι θα είναι ο άνθρωπος της ημέρας. Αλλά αλλίμονο σε όποιον απαιτεί ικανότητες που είναι δύσκολο να κατακτηθούν ή δύσκολο να εξασκηθούν! Είναι αποδεκτό όταν ο συγγραφέας ξέρει περισσότερα από τον αναγνώστη, αλλά το να έχει σκεφτεί περισσότερο, αυτό δεν συγχωρείται εύκολα. Το κοινό δεν επιτρέπεται να φαίνεται πιο ηλίθιο. Μάλλον, είναι εξυπνότερο από τον καλλιεργημένο συγγραφέα, εφόσον έμαθε απ' το περιοδικό του πώς λέγεται η Κέρκυρα στα αλβανικά, ενώ ο συγγραφέας έπρεπε να πάει να το ψάξει σε λεξικό.
-615
Οι χρόνιοι νεολογισμοί είναι συμπτώματα γλωσσικού καρκίνου.
-616
Το να χρησιμοποιείς άγνωστες λέξεις είναι ένδειξη κακών λογοτεχνικών τρόπων. Οι μόνες δυσκολίες που σου επιτρέπεται να βάζεις στον δρόμο του κοινού είναι εννοιολογικές.
-627
Τόσοι και τόσοι γράφουν επειδή δεν έχουν τον χαρακτήρα που να τους το απαγορεύει.
-632
Οι συγγραφείς των κυριακάτικων εντύπων είναι απογοητευμένοι ράφτες. Οι γονείς τους τούς εξαναγκάζουν να μπουν σε ένα επάγγελμα που απαιτεί ευφυία, αλλά το αρχικό τους ταλέντο βρίσκει τελικά τρόπο να εκφραστεί.
-633
Υπάρχουν επιφανειακοί και εμβριθείς κουφιοκέφαλοι.
-636
Η δημοσιογραφία σκέφτεται χωρίς την απόλαυση της σκέψης. Ο καλλιτέχνης που εξορίζεται σε τέτοιου είδους περιοχές μοιάζει με την εταίρα που εξαναγκάζεται να γίνει πόρνη.
-637
Οι πόρνες και οι δημοσιογράφοι έχουν αμφότεροι την ικανότητα να κάνουν τον εαυτό τους να μη νιώθει. Οι πόρνες έχουν την επιπρόσθετη ικανότητα να μην κάνουν τον εαυτό τους να μη νιώθει.
-639
Δεν χρειάζεται να υποφέρει κάτι στα μάτια του κοινού μόνο και μόνο επειδή είναι καλλιτεχνικό. Υπερτιμούμε το κοινό αν νομίζουμε ότι προσβάλλεται με μια εξαιρετική παρουσίαση. Δεν δίνει καμία σημασία καν στην ποιότητα της παρουσίασης και δέχεται ατάραχο την πολύτιμη εργασία, εφόσον το αντικείμενό της ανταποκρίνεται τυχαία σε κάποιο αγοραίο ζήτημα.
-647
Στην αρχή ήταν τα δωρεάν αντίγραφα βιβλίων για βιβλιοκριτική. Ο κριτικός βιβλίου έπαιρνε ένα τέτοιο από τον εκδότη μέσω ταχυδρομείου. Έγραφε μια κριτική. Μετά έγραφε και ένα βιβλίο. Ο εκδότης το δεχόταν και διακινούσε αντίγραφα για βιβλιοκριτική. Ο επόμενος κριτικός που το έπαιρνε έκανε ότι και ο πρώτος. Και έτσι γεννήθηκε η σύγχρονη λογοτεχνία.
-662
Ένα δημιουργικό μυαλό έχει τον τρόπο να πει κάτι που είπε κάποιος άλλος πριν. Για αυτό τον λόγο, κάποιος άλλος μπορεί να μιμείται σκέψεις που δεν έχουν ακόμα μπει στο δημιουργικό μυαλό.
-670
Μια άτεχνη αλήθεια για ένα κακό είναι η ίδια κακό. Θα πρέπει να είναι αντάξια του εαυτού της. Τότε συμφιλιώνεται με το κακό, και με τον πόνο για την ύπαρξη κακών.
-676
Είναι συχνά δύσκολο να γράψεις έναν αφορισμό όταν μπορείς. Είναι πολύ ευκολότερο να τον γράψεις όταν δεν μπορείς.
-681
Ένας καλός συγγραφέας θα φοβάται πάντοτε μην προσέξει το κοινό ποιες σκέψεις εμφανίστηκαν στο μυαλό του υπερβολικά αργά. Αλλά σ' αυτό [το ζήτημα] το κοινό είναι πιο γενναιόδωρο από ότι νομίζει κανείς, και δεν προσέχει ούτε τις σκέψεις που είχε εγκαίρως.
http://radicaldesire.blogspot.com/
Αυτοί που γράφουν στα κυριακάτικα έντυπα και οι κομμωτές έχουν την ίδια συνάφεια με το ανθρώπινο κεφάλι.
-600
Ένας γράφει επειδή βλέπει, άλλος γράφει επειδή ακούει.
-605
Το πραγματικά, ανυπέρβλητα δημιουργικό μυαλό δεν προσαρμόζεται εύκολα στην ανάγνωση. Σχετίζεται με τον αναγνώστη όπως η αμαξοστοιχία σχετίζεται με τον ταξιδιώτη αναψυχής. Δεν θα ρωτούσες ένα δέντρο πώς του φαίνεται το τοπίο.
-608
Ο αναγνώστης είναι ευτυχής όταν ένας συγγραφέας ντροπιάζει την μόρφωσή του. Τον εντυπωσιάζει που δεν ήξερε [ο αναγνώστης] πώς λέγεται η Κέρκυρα στα αλβανικά. Από δω και μπρος θα το ξέρει και θα μπορεί να κάνει τον έξυπνο στους άλλους που δεν το ξέρουν. Η μόρφωση είναι η μόνη προϋπόθεση που δεν απεχθάνεται το κοινό, και ο συγγραφέας που ταπεινώνει τον αναγνώστη με την μόρφωσή του μπορεί να είναι βέβαιος ότι θα είναι ο άνθρωπος της ημέρας. Αλλά αλλίμονο σε όποιον απαιτεί ικανότητες που είναι δύσκολο να κατακτηθούν ή δύσκολο να εξασκηθούν! Είναι αποδεκτό όταν ο συγγραφέας ξέρει περισσότερα από τον αναγνώστη, αλλά το να έχει σκεφτεί περισσότερο, αυτό δεν συγχωρείται εύκολα. Το κοινό δεν επιτρέπεται να φαίνεται πιο ηλίθιο. Μάλλον, είναι εξυπνότερο από τον καλλιεργημένο συγγραφέα, εφόσον έμαθε απ' το περιοδικό του πώς λέγεται η Κέρκυρα στα αλβανικά, ενώ ο συγγραφέας έπρεπε να πάει να το ψάξει σε λεξικό.
-615
Οι χρόνιοι νεολογισμοί είναι συμπτώματα γλωσσικού καρκίνου.
-616
Το να χρησιμοποιείς άγνωστες λέξεις είναι ένδειξη κακών λογοτεχνικών τρόπων. Οι μόνες δυσκολίες που σου επιτρέπεται να βάζεις στον δρόμο του κοινού είναι εννοιολογικές.
-627
Τόσοι και τόσοι γράφουν επειδή δεν έχουν τον χαρακτήρα που να τους το απαγορεύει.
-632
Οι συγγραφείς των κυριακάτικων εντύπων είναι απογοητευμένοι ράφτες. Οι γονείς τους τούς εξαναγκάζουν να μπουν σε ένα επάγγελμα που απαιτεί ευφυία, αλλά το αρχικό τους ταλέντο βρίσκει τελικά τρόπο να εκφραστεί.
-633
Υπάρχουν επιφανειακοί και εμβριθείς κουφιοκέφαλοι.
-636
Η δημοσιογραφία σκέφτεται χωρίς την απόλαυση της σκέψης. Ο καλλιτέχνης που εξορίζεται σε τέτοιου είδους περιοχές μοιάζει με την εταίρα που εξαναγκάζεται να γίνει πόρνη.
-637
Οι πόρνες και οι δημοσιογράφοι έχουν αμφότεροι την ικανότητα να κάνουν τον εαυτό τους να μη νιώθει. Οι πόρνες έχουν την επιπρόσθετη ικανότητα να μην κάνουν τον εαυτό τους να μη νιώθει.
-639
Δεν χρειάζεται να υποφέρει κάτι στα μάτια του κοινού μόνο και μόνο επειδή είναι καλλιτεχνικό. Υπερτιμούμε το κοινό αν νομίζουμε ότι προσβάλλεται με μια εξαιρετική παρουσίαση. Δεν δίνει καμία σημασία καν στην ποιότητα της παρουσίασης και δέχεται ατάραχο την πολύτιμη εργασία, εφόσον το αντικείμενό της ανταποκρίνεται τυχαία σε κάποιο αγοραίο ζήτημα.
-647
Στην αρχή ήταν τα δωρεάν αντίγραφα βιβλίων για βιβλιοκριτική. Ο κριτικός βιβλίου έπαιρνε ένα τέτοιο από τον εκδότη μέσω ταχυδρομείου. Έγραφε μια κριτική. Μετά έγραφε και ένα βιβλίο. Ο εκδότης το δεχόταν και διακινούσε αντίγραφα για βιβλιοκριτική. Ο επόμενος κριτικός που το έπαιρνε έκανε ότι και ο πρώτος. Και έτσι γεννήθηκε η σύγχρονη λογοτεχνία.
-662
Ένα δημιουργικό μυαλό έχει τον τρόπο να πει κάτι που είπε κάποιος άλλος πριν. Για αυτό τον λόγο, κάποιος άλλος μπορεί να μιμείται σκέψεις που δεν έχουν ακόμα μπει στο δημιουργικό μυαλό.
-670
Μια άτεχνη αλήθεια για ένα κακό είναι η ίδια κακό. Θα πρέπει να είναι αντάξια του εαυτού της. Τότε συμφιλιώνεται με το κακό, και με τον πόνο για την ύπαρξη κακών.
-676
Είναι συχνά δύσκολο να γράψεις έναν αφορισμό όταν μπορείς. Είναι πολύ ευκολότερο να τον γράψεις όταν δεν μπορείς.
-681
Ένας καλός συγγραφέας θα φοβάται πάντοτε μην προσέξει το κοινό ποιες σκέψεις εμφανίστηκαν στο μυαλό του υπερβολικά αργά. Αλλά σ' αυτό [το ζήτημα] το κοινό είναι πιο γενναιόδωρο από ότι νομίζει κανείς, και δεν προσέχει ούτε τις σκέψεις που είχε εγκαίρως.
http://radicaldesire.blogspot.com/
0 βγηκαν μπροστα:
Δημοσίευση σχολίου