Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Με λένε Μιχελάκη και είμαι Νεοδημοκράτης

και αναρωτιομουν ποιον μου θυμιζει,ποιον μου θυμιζει.την απορια μου την ελυσε ο demotivator της lifo.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης σε τόνους Ταμπάκη (τραγουδιστής υψηλής οκτάβας που συχνάζει στην Ανίτα Πάνια - κάθε ομοιότης εντελώς συμπτωματική) ζήτησε την απομάκρυνση του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου...


Η Νέα Δημοκρατία δοκιμάζει τις φωνητικές της πορδές, με αφορμή τη συνέντευξη Τύπου των επικεφαλής της τρόικας, αλλά και τη "σκληρή" δήλωση του Γ.Πεταλωτή. «Είναι αργά για ψεύτικα δάκρυα» αναφέρει σε δραματική ανακοίνωσή του ο εικονιζόμενος εκπρόσωπος της ΝΔ, κάνοντας λόγο για «καθυστερημένη 'ιερή αγανάκτηση'» από την πλευρά της κυβέρνησης, που «δεν αποσκοπεί σε τίποτε άλλο παρά στην εξαπάτηση του ελληνικού λαού».

Τα "παιδία" του δικομματισμού "παίζει", την ώρα που η μαμά γυαλίζει τ'ασημικά...

Νόμιζα πως μόνο οι κομμουνιστές δεν ήθελαν να κυβερνήσουν ποτέ, αλλά τώρα αρχίζω να πιστεύω πως και η Νέα Δημοκρατία επιδιώκει να μείνει για πάντα στην αντιπολίτευση...

Μα ποιός σκαρφίζεται αυτές τις απίστευτες μπούρδες και τις βάζει στην ατζέντα του Σαμαρά;

Δεν τον λυπάστε βρε γαλάζια παιδιά μου; Γερνάει ο άνθρωπος, αφήστε τον να κάνει κι'αυτός το κομμάτι του, να κάνει κι'αυτός μια θητεία πρωθυπουργού - γιατί θέλετε να του το χαλάσετε γράφοντας αυτές τις απίστευτες ανοησίες;

Αντώνη, διώχτους αγόρι μου, θα σε πάρουν στο λαιμό τους.

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...