Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

"Λογική κι ευαισθησία"


themotorcycleboy.blogspot


Συμφωνώ! Με όλους αυτούς που διατυμπανίζουν οτι τα κόμματα εξουσίας έστρωσαν τον δρόμο στους νταβατζήδες της Χρυσής Αυγής και τώρα πρέπει να τους λουστούν.
Συμφωνώ! Με τους δεξιούς που διατυμπανίζουν οτι τα παλιοκουμμούνια προκάλεσαν και προκαλούν τόσο καιρό με την στάση τους, άρα «τα ‘θελαν και τα ‘παθαν οι κοριτσάρες».
Συμφωνώ! Με το Πασόκ που υποστηρίζει οτι νομιμοποιώντας τα γιαουρτώματα ο ΣΥΡΙΖΑ, «τα ‘θελε και τα ‘παθε».
Συμφωνώ! Με τους αρθρογράφους της άποψης «η Κανέλλη με τη Δούρου άσκησαν πρώτες λεκτική βία».
Συμφωνώ! Με την ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής οτι η Κανέλλη χτύπησε πρώτη τον Κασσιδιάρη και, άρα, ο άνθρωπος αμύνθηκε για να προστατευτεί.
Δεν συμφωνώ βέβαια με την άποψη του Μιχαλολιάκου περί της «προκοπής που είδε ο τόπος επί Γεώργιου Παπαδοπούλου (η Παπαδοπούλου, της Παπαδοπούλου κλείνεται)» γιατί όταν τα ξένα συμφέροντα έριξαν τον εθνοσωτήριο ηγέτη η χώρα είχε ένα χρέος μεγαλύτερο από την κεφάλα του Μαρκεζίνη και πληρώναμε και κερατιάτικα για μια αποτυχημένη πολεμική σύρραξη –αλλά δεν θα τα χαλάσουμε σ΄αυτό.


Συμφωνώ λοιπόν!
Και καταδικάζω, τόσο τα κόμματα της κοινοβουλευτικής «Αριστεράς» για την προβοκατόρικη στάση τους, όσο και τα κόμματα εξουσίας για το χάλι στο οποίο έφεραν τον περήφανο ελληνικό λαό –καταδικάζω επίσης την Λιάνα Κανέλλη γιατί είναι αντιαισθητική και χτύπησε τον Κασσιδιάρη με μια δολοφονική εφημερίδα, αν και αυτό το τελευταίο μου θυμίζει λίγο τον στίχο του Λου Ριντ: «Vicious, you hit me with a flower» –πάμε παρακάτω. Μην ξεχάσω να καταδικάσω και τη Δούρου γιατί είναι εντελώς αχώνευτη.
Κι αφού δέχτηκα τη συγκεκριμένη επιχειρηματολογία –λέω να την επεκτείνω, αν δεν σε πειράζει. Λέω δηλαδή, οτι αν όλα αυτά ισχύουν στην περίπτωση Κασσιδιάρη και Χρυσής Αυγής θα πρέπει να ισχύουν και σε άλλες περιπτώσεις –αυτό το κακό έχει η λογική σκέψη, οτι δεν είναι α λα καρτ –κάνω λάθος;


Πρόσεξε τώρα το περιστατικό: Κάποιοι
ληστεύουν σπίτια στην Παιανία. Μπαίνουν –βγαίνουν, κλέβουν –φεύγουν, ξανάρχονται, κάτι τέτοιο. Μπορεί και να απειλούν τους ιδιοκτήτες των σπιτιών όταν τους πετυχαίνουν μπροστά τους, μπορεί και να πλακώνονται στο ξύλο μαζί τους –όλα αυτά τα διάβασα κάπως μπερδεμένα. Το αποτέλεσμα είναι οτι έρχεται η αστυνομία, ψάχνουν, δεν βρίσκουν κανέναν και φεύγουν. Μετά από αυτό το ευχάριστο διάλειμμα (αναγκαίο για την ανάκτηση δυνάμεων απ΄όλους) οι διαρρήκτες επανέρχονται –μαθαίνουμε μάλιστα οτι είναι και αλλοδαποί. Πάνε να ληστέψουν, τους παίρνει χαμπάρι η γειτονία, τους κόβουν στο κυνήγι κι ένας λεβέντης με καραμπίνα ξαπλώνει πισώπλατα τον ένα από τους δυο διαρρήκτες. Ο Δήμος Παιανίας σπεύδει να δηλώσει τη συμπαράστασή του στον νεαρό Τσαρλς Μπρόνσον. Ο δικηγόρος του δηλώνει οτι «το όπλο κατά λάθος εκπυρσοκρότησε –δεν υπήρχε πρόθεση». Κανένας δεν συσχετίζει αυτή την ξεφτιλισμένη δήλωση με τις περιπτώσεις Μελίστα-Καλτεζά ή Κορκονέα-Γρηγορόπουλου, για όνομα του θεού! Άλλωστε, τώρα ο σκοτωμένος ήταν και Αλβανός και 45αρης, πάω στοίχημα οτι ήταν και άσχημος!
Αυτό ήταν το περιστατικό.


 Λέω τώρα εγώ:


Τα κόμματα εξουσίας έστρωσαν τον δρόμο στους μετανάστες –αυτά είναι υπεύθυνα για το οτι υπάρχουν μετανάστες και ζουν στη χώρα μας σε άθλιες συνθήκες. Διαφωνεί κανείς; Όχι; Ωραία! Ε, λοιπόν ας τους λουστούν τους μετανάστες!
Κι επειδή δεν είμαι μαλάκας να πιστεύω οτι τα κόμματα εξουσίας στελεχώνονται από εξωγήινους οι οποίοι μας κατέκτησαν, αλλά θυμάμαι οτι μέχρι και πριν τις τελευταίες εκλογές το Πασόκ με τη ΝΔ συγκέντρωναν μεγάλα ποσοστά ψήφων θα πω οτι οι ψηφοφόροι των κομμάτων εξουσίας είναι υπεύθυνοι για την όλη κατάσταση με τους μετανάστες κι ας τους λουστούν τώρα! Είπαμε οτι ήταν Αλβανός ο νεκρός; Εντάξει –ποιοι είναι αυτοί που σκίζονται για τα «σκλαβωμένα αδέρφια μας τους Βορειοηπειρώτες»; Ποιοι κάνουν τρισάγια, χτίζουν σχολεία και προπαγανδίζουν υπέρ τους; Μα –τα εθνικιστικά κόμματα της χώρας! Κι επειδή ο Βορειοηπειρώτης με στάμπα τύπου «κοτόπουλα ΒΟΚΤΑΣ» δεν γεννήθηκε ακόμα, υποθέτω οτι η άποψη των εθνικιστών βοηθά και «μη καθαρούς» Αλβανούς να έρθουν στη χώρα μας. Άρα; Περάστε για το λουσιματάκι που λέγαμε!


Όταν υπάρχει ανέχεια, όταν υπάρχει πείνα, όταν ζεις στα (και από τα) σκουπίδια τότε η τυρόπιτα του περαστικού σού φαίνεται σαν φορτηγό με εμφιαλωμένα νερά που διασχίζει τη Σαχάρα. Εννοώ οτι για τον εξαθλιωμένο ακόμα και η αξιοπρεπής διαβίωση του διπλανού μοιάζει με αισχρή επίδειξη πλούτου. Δεν θα μιλήσω για τις σπιταρόνες της Παιανίας που είδα στο ρεπορτάζ, θα πρέπει όμως να παραδεχτώ οτι ο οποιασδήποτε διαρρήκτης δεν είναι ηλίθιος να μπει σ΄ένα σπίτι που δεν έχουν ούτε δεύτερο βρακί, τη στιγμή που το ρίσκο είναι παρόμοιο με το σπίτι έξω από το οποίο παρκάρει η τζιπάρα! Έγραψα άλλωστε οτι για τον απελπισμένο, ακόμα και μια φέτα ψωμί είναι πρόκληση. Άρα, οι κάτοικοι της Παιανίας προκάλεσαν τους ληστές –«τα ΄θελαν και τα ΄παθαν»!


Δεν νομίζω να διαφωνεί κανένας περί του γεγονότος οτι οι κάτοικοι της Παιανίας (και των Σπάτων και των Γλυκών Νερών και γενικότερα) δίνουν, χρόνια τώρα, μεροκάματα της συφοράς στους μετανάστες για να τους χρησιμοποιούν στις δουλειές τους. Μεροκάματα με τα οποία ο μετανάστης ζει στα όρια –κι έτσι ελπίζει σε κάτι καλύτερο. Μεροκάματα τα οποία είτε είναι μηδαμινά, είτε δεν δίνονται –επειδή την ώρα της πληρωμής ο Ελληναράς αφέντης καλεί την αστυνομία. Αυτό το γεγονός δεν «νομιμοποιεί» την παραμονή των μεταναστών; Αν ναι –«τα ΄θελαν και τα ‘παθαν» οι κάτοικοι της Παιανίας!


Οι διαρρήκτες ήταν δύο –ο ένας σκοτώθηκε, ο άλλος συνελήφθη. Αν βγει αύριο ο συλληφθείς και πει οτι «εμάς μας βρίζανε και μας χτυπάγανε τόσον καιρό στην περιοχή», δεν θα πρέπει να σκεφτούμε οτι οι κάτοικοι άσκησαν πρώτοι βία και άρα ήταν δικαιολογημένη η βία των διαρρηκτών;


Κάνω μια υπόθεση: ας πούμε οτι ο καραμπινιέρος Έλληνας αστοχούσε. Κι ας πούμε οτι γύριζε ο (όχι ακόμα) μακαρίτης και του μπουμπούνιζε μια και τον ξάπλωνε αυτός. Θα λέγαμε οτι ο Αλβανός αμυνόταν; Αν στην επόμενη ληστεία μπουν μέσα οι τύποι και μαχαιρώσουν όποιον βρουν επειδή υποψιάζονται πως αν δεν το κάνουν υπάρχει πιθανότητα να τους σκοτώσουν στη συνέχεια, δεν θα πρέπει να τους δικαιολογήσουμε; Άμυνα δεν είναι κι αυτό; Προστασία της ζωής δεν είναι; Εδώ η άλλη τον χτύπησε με μια εφημερίδα κι ο μάγκας την κοπάναγε κορ-α-κορ -όταν υπάρχει περίπτωση να βγει καραμπίνα δεν δικαιολογείται ένα μαχαίρωμα;


Έγινα, νομίζω, κατανοητός. Οι θιασώτες των απόψεων τις οποίες ανέφερα στην αρχή του κειμένου είτε θα πρέπει να συμφωνούν και με την προέκτασή τους όπως την ανέφερα ακριβώς από πάνω, είτε μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Κι επειδή, από τη μια λένε «ν΄αγιάσει το χέρι του Κασσιδιάρη» και από την άλλη κάνουν πορεία υπέρ του καραμπινιέρου της Παιανίας –μάλλον μας δουλεύουν και σίγουρα μας θεωρούν τόσο ηλίθιους ώστε να μην το καταλάβουμε.


Υπάρχει βεβαίως και ο αντίλογος. Οτι όλα αυτά είναι σοφιστείες κι οτι δεν γίνεται να εξομοιώνεις διαφορετικές περιπτώσεις, δεν γίνεται να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια –ας πούμε. Το δεχόμαστε αυτό; Να το δεχτούμε!


Τότε όμως ρε γελοίοι πώς συσχετίζετε την άνοδο του κόμματος της Χρυσής Αυγής με τον τραμπουκισμό των μελών του; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών, τα μεγαλύτερα ποσοστά τα πήρε η Χ.Α. σε περιοχές οι οποίες δεν τους γνώριζαν –όχι στην Α΄Αθηνών ας πούμε, αλλά σε περιφέρειες που βλέπουν μετανάστες με το μακαρόνι και Χρυσαυγίτες στο «Συνέβη σαν σήμερα» της ΕΡΤ. Ξέρανε αυτοί που τους ψηφίσανε οτι ήταν νταβατζήδες; Η μεγάλη τους πλειοψηφία –όχι. Δεξιοί ήταν οι άνθρωποι, άκουσαν «Πατρίς-θρησκεία-οικογένεια», άκουσαν «έξω οι κλέφτες και οι προδότες» -τσίμπησαν. Κι όταν πήγαινες να τους πεις «ρε, αυτοί βγαίνουν στο δρόμο και βαράνε», σου λέγανε «μα δε γίνονται αυτά –τι τους πέρασες για αναρχικούς;»


Αν δεν μπορούμε να συσχετίσουμε διαφορετικής υφής γεγονότα –τι διάολο επαναφέρετε την «προκλητική στάση» και κολλάτε και το «κοριτσάρες» από δίπλα ρε κρετίνοι; Δηλαδή, ξαναγυρίσαμε στην εποχή του «τα΄θελε και τα΄παθε γιατί ήταν προκλητικά ντυμένη»;  Χρησιμοποίησε «προσωπικά δεδομένα του Κασσιδιάρη η Δούρου», λέει, επειδή αναφέρθηκε στη δίκη του κι αυτό ήταν ύπουλο! Το οτι ρωτάς τον φασίστα αν καταδικάζει, για παράδειγμα, ένα ρατσιστικό έγκλημα κι αυτός απαντάει: «εσείς καταδικάζετε τα εγκλήματα του Στάλιν;» είναι δηλαδή λογικό επιχείρημα; Και τι θα έπρεπε να κάνει σε αυτή την περίπτωση ο σταλινικός του ΚΚΕ; Να βγάλει κονσερβοκούτι και να τον σφάξει τον φασίστα; Κοντολογίς –είναι γνωστό σε όλους το πως διεξάγονται τα τηλεοπτικά σόου, αν δεν σου αρέσει δεν πας. Εφόσον όμως πηγαίνεις και δεν προβάλλεις κάποια απαίτηση περί των όρων συζήτησης τότε θα πρέπει να χορέψεις στο ρυθμό που σου βαράνε το ντέφι αγόρινα μου. Η Κανέλλη έχει υπάρξει χρόνια αρκούδα και ξέρει να το κάνει σωστά. Εσύ βάλε τον μπουλούκο να σου κάνει φροντιστήρια –τι να πω;


Και τελικά από πότε η λεκτική βία δικαιολογεί τη σωματική βία;


Το ρεζουμέ της όλης υπόθεσης είναι βεβαίως λίγο παραδίπλα.
-Στις επιθέσεις των Χρυσαυγιτών σε μετανάστες (όπου συλλαμβάνεται μέχρι και η κόρη του Μιχαλολιάκου), στους κομπασμούς των εκλεγμένων εκπροσώπων της οργάνωσης αυτής οτι «καθάρισαν την Πάτρα και θα καθαρίσουν όλες τις πόλεις» και στη μη αυτεπάγγελτη κίνηση δίωξης από την εισαγγελία! Επειδή εγώ ξέρω οτι η αυτοδικία απαγορεύεται από τους νόμους αυτού του κράτους κι όταν έχουμε παραδοχή απαγορευμένης πράξης η δίωξη είναι αυτεπάγγελτη. Αν κάνω λάθος, έλα και πες μου τι θα γινόταν εάν έβγαινε στα κανάλια ο εκπρόσωπος της δείνα αντιεξουσιαστικής οργάνωσης και έλεγε «θα καθαρίσουμε την Αθήνα από τους Χρυσαυγίτες».
-Στη Χρυσαυγιτοποίηση των δεξιών κομμάτων με πρώτη και καλύτερη τη ΝΔ –για «εκπυρσοκρότηση» βιάστηκαν να μιλήσουν οι εκπρόσωποί της σχετικά με το γεγονός της Παιανίας, για «ποσοτική και ποιοτική αύξηση της εγκληματικότητας λόγω μεταναστών» μίλησε το Πλευράκι σε κάποιο πάνελ και δεν σηκώθηκε ένας να του πει οτι αυτά είναι ηλιθιότητες επειδή αυτά τα χαρακτηριστικά καταδεικνύουν την φτωχοποίηση μιας χώρας –όταν εξαθλιώνεσαι, παρανομείς- κι ακόμα και αν διώξουμε όλους τους μετανάστες πάλι οι εξαθλιωμένοι Έλληνες θα παρανομούν, εκτός αν υπάρχει καμιά έρευνα που λέει οτι ο Πακιστανός, ο Αλβανός ή ο Σουδανός έχουν έμφυτη ροπή προς την παρανομία!
-Στην προπαγάνδα του «οι μετανάστες είναι εγκληματίες» την οποία προβάλλουν τα ΜΜΕ για να πουλάνε διαφημιστικό χρόνο στις εταιρείες σεκιούριτι και πορτών ασφαλείας (μέτρα πόσες φορές παίζει η σχετική διαφήμιση στο δελτίο του Εισαγγελάτου αν δε με πιστεύεις).
-Στην κτηνώδη εξομοίωση που αποδέχεται μεγάλος αριθμός πολιτών σύμφωνα με την οποία: «αφού κάποιοι μετανάστες με κλέψανε, καλά να πάθουν κάποιοι άλλοι μετανάστες που τους ανοίξανε τα κεφάλια». Αυτό βέβαια, η «συλλογική ευθύνη» σύμφωνα με την καταγωγή είναι το απαύγασμα του ναζισμού και θα παρακαλούσα όλους όσους εμφορούνται από τέτοιες ιδέες να φοράνε αγκυλωτό σταυρό για να μη μας μπερδεύουν.
-Τέλος, στη νομιμοποίηση του τραμπουκισμού (κι εδώ έχει κάποιο δίκιο το Πασόκ) που μας οδηγεί στην αποδοχή απόψεων του τύπου «μια τυροκαυτερή τού πετάξαμε» όταν εκφράζονται από τον κάθε Παναγιώταρο. Όσο γελάς με το γομαρίσιο χιουμοράκι αποδέχεσαι και το γομάρι που το εκφέρει. Κι όταν ανταλλάσσεις το δικαίωμά σου στην αντιπαράθεση (κι εδώ χάνει κάμποσο από το δίκιο του το Πασόκ) με το δικαίωμα στο λιντσάρισμα τότε ο χαμένος είσαι εσύ και κερδισμένοι όλοι οι άλλοι. Όπως δείξανε οι τελευταίες εκλογές και θα δείξουν κι αυτές που έρχονται.


Θα τελειώσω με μια πολιτική άποψη: Η Χρυσή Αυγή είναι μια ομάδα τραμπούκων της οποίας οι θέσεις είναι κοινωνικά επιβλαβείς. Με τέτοιες ομάδες δεν υπάρχει περιθώριο διαλόγου –όπως, ας πούμε, δεν υπάρχει περιθώριο διαλόγου με μια ομάδα υποστηρικτών της κτηνοβασίας. Κατόπιν αυτού, θεωρώ σιχαμερά υποστηρικτική της συγκεκριμένης ομάδας τη στάση του ΚΚΕ να μην συμπλέει με τις υπόλοιπες αριστερές και «αριστερές» οργανώσεις προκειμένου να στείλουν αυτούς τους καργιόληδες στο διάολο μια ώρα αρχύτερα.


Δατς ολ.

0 βγηκαν μπροστα:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...